Brev:
Flaske og vitaminer
8. september 2008
Alder:
12 mdr.
Flaske og vitaminer
Hej Helen.
Så er Magnus blevet 1 år og alt står vel til. Han vejer 10 kg og er 80 cm lang. Han går ikke endnu men tror ikke det vare længe da han gerne vil gå når man holder ham i enten to eller en hånd og han rejser fra hug stilling og står frit :0) Men det kommer når han er klar :0)
Mit spørgsmål er da Magnus stadigvæk får flaske til natten (250ml)om jeg langsomt skal skære ned på den eller om jeg skal stoppe helt? Han er rigtig glad for sin flaske så er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre. Hvad synes du?
Efter han er blevet 1 år får han jo ikke d-dråber og jern dråber mere. Skal han have andre vitaminer istedet for? Tænker da han for varieret kost med både frugt, kød og grønt, at han ikke har behov for ekstra vitaminer.
Med venlig hilsen
Lena